Träning, äta sunt och skönhet!

Hej bloggen! Kom hem från en stund sedan nu har man ätit lite mat och snart ska jag hoppa in i ducshen.Idag har ag jobbat från 10-21. Men känner mig inte så sliten , bara lite uppspelt. Från klockan 17 började jag på Actic. Jag hade dagens upplärning receptionen. Mitt under upplärningen var jag tvungen att köra mitt pass. Idag körde jag på hårt och kunderna var nöjda. Tänkte att jag skulle visa er ett videoklipp på en övning som jag tycker är bra och ovnlig. Men den tar rejält på framsida, baksidan och rumpan. Ni kan ju testa själva;)



uuuuuuuuuPP och kick!! och sakta nedåt;) Denna övning klarar du!!


Nu ska jag avsluta min kväll. Hoppas ni hänger med. Gillar att det är fler som läser bloggen min.=)
Det värmer i hjärtat<3 God natt

Kommentarer
Postat av: Hemlig Beundrare

Skaka rumpaaaaa!

2011-08-24 @ 17:34:16
Postat av: Wojtek

takk! when will be the next session? :)

2011-08-24 @ 23:25:18
URL: http://fojtek.ownlog.com/
Postat av: Erica

Not this weekend but next, maybe=)

2011-08-25 @ 00:03:30
URL: http://mpenzy.blogg.sem
Postat av: Erica

vem ska jag skaka rumpan för;)

2011-08-25 @ 00:06:01
URL: http://mpenzy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Dags att dra igång med träningen. Vill ju inte att du ska få en större rumpa än mig :D Fast du är ju halv afrikan så är ju inte världens undergång om så blir fallet! <3

2011-08-25 @ 15:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0