Dag 22 Livet i Mbagala!

Hej folkens! En hel vecka har jag nu bott hos mamma. Börjar redan anpassa mig med livet i byn. Tidiga mornar och hjälpa till i hemmet. Städning, matlagning och avkoppling.
Under veckan har vi påbörjat ett bygge. Här ska vi placera en 3000 liter simtank. Vi ska byta ut 1000 liters mot en 3000 liter. I veckan har jag varit och besökt svenska ambassaden angående mitt miljöprojekt. Det gick bra. Imorgon måndag ska jag åter igen på möte . Det går framåt och det är väldigt positivt.
I helgen har vi haft besök av min barndomsvän Addy.
Min nya hund Jina<3
Mamma peruk??
Jag peruk? Idag är det bara vila och chilla. Ikväll ska det grillas och lagas egna pommes. Trevlig helg från oss i Mbagala Chamazi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0