Slut på resan och äventyret!

Hej!
 
Nu sitter jag vid flygplatsen klockan är 02.18 och flyget går 03.05. 
Då var det slut på resan och äventyret. Tillbaka till verkligheten som man brukar säga. 
 
Fortfarande lika jobbigt och tungt att säga hejdå till mamma. Man gråter som en bäbis varjegång.
Man ses typ bara en gång per år. 
 
 
Fick också uppleva mammas födelsedag på väldigt länge. Och som present fick hon en ny kyl och frys. Sponsrad från mina underbara kollegor. H&M gänget. Från djupet av mitt hjärta tusen tack<3 Och mamma blev väldigt glad och tackar orehört mycket.
Ni är bäst 405 mitt andra hem<3
 
Det kommer fler uppdateringar framöver. Nu ville jag bara tacka alla som jag har mött och hjälpt mig med allt mellan himmel och jord. 
 
Tuta unana...vi ses igen!
 
Snart är det bording
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0