Dag 33. Bara 2 veckor kvar!

Hej! Nu går dagarna väldigt fort. Bara 2 veckor kvar. Har hunnit en hel del. Igår vara jag på möte med en by ansvarig för Chamazi. Presenterade mitt miljöprojekt och han tyckte det lät bra. Nu blir jag skickad vidare till chefen för Temekes sopstation och den by ansvariga där. På måndag ska jag träffa dom båda. Registration för företaget är under process. Får hoppas att allt blir klart under nästa vecka.
Vad gör jag mer här nere hos mamma än att njuta av morsans matlagning. Utforskar alla hennes odlingar!
Kokar hemlagad te från te växten.
Känns underbart att få spendera lite tid med mamma och bo i mitt afrikanska hus<3 Idag är det fredag och röd dag här i Dar es salaame. Många är lediga från sina jobb. I eftermiddag ska jag åka till min vän Addy och umgås lite med henne. På lördag ska vi åka runt till alla supermarkets och fråga om de är intresserade av att köpa in Duniani kassen. Får hoppas på ett positivt svar. Nu tar jag helg. Trevlig helg allesammans. Lev väl<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0