Dag 29! Klar med alla byggprojekt!

Hej! Här hemma i Mbagala har det varit fullfart med alla byggprojekt. Men nu är allt klart för denna gång!
3000 liter simtank är färdigtbyggt. Nu behöver inte mamma fylla simtanken lika ofta på så sätt sparar hon lite ström. Plus att hon kommer att ha mer tillgång att sälja lite vatten till byborna som inte har någon tillgång till vatten idag.
Viktor testar om vattenledningen funkar! Ser positivt ut.
Passade på att sätta dit vattenledningar till vår lilla toalett. Men bygget får vänta lite tills nästa gång jag kommer. Till dess så är det utedass som gäller.
Altanen är snart färdig byggtt...fint blir det.
Nya tillskottet i familjen. Vi har fått problem med råttor så vi har skaffat en råttmaskin katten. Han heter Mambo! Och han är världens sötaste<3
Min söta, snälla och rara Jina har varit allvarig sjuk nu ett par dagar. Under tre dagar har vi varit inne med henne till sjukan för vaccination. Idag står hon på benen och kan äta ordentligt. Tack för det. Trodde nästan att hon skulle dö. Nu kan man själv må lite bättre nu när hon mår bra. Jobbigt när djur blir sjuka. Så hjälplösa. Imorgon ska jag åka in till stan igen och träffa en advokat som hjälper mig att registrera Duniani företaget! Hoppas på att allt blir klart innan man reser hem igen. Bara 18 dagar kvar nu. Tiden bara flyger iväg. Hörs snart igen Lev väl!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du är❤️Vill du ha nån spons hemifrån???Kram Tigern

Svar: Hej Tiger;) Saknar dig<3Vi kan se på det när jag kommer hem! eller är det något speciellt du vill sponsra?:)
krams
Erica Sandberg

2017-04-03 @ 12:34:43
Postat av: Anonym

Jag berättade på jobbet att läste hur din mamma blivit av med massor med saker så var det några kände för att hjälpa till på nått sätt och undrade om man kanske skulle hjälpa med lite pengar eller så.Saknar dig massor❤️

Svar: Jag saknar dig med Tigern och jag saknar alla på jobbet. Nu är det bara en vecka kvar.<3 Jag är otroligt glad över att höra att ni vill bidra lite. Mamma skulle behöva ha lite hjälp med att köpa en ny kylOfrys eftersom att den blev stulen. Mamma använder den till att sälja kallt vatten, juicer och att förvara mat så att hon slipper dra och handla hela tiden. Hon skulle bli väldigt tacksam för er hjälp...och det skulle betyda väldigt mycket för mig<3 Ni är bäst! stor kram
Erica Sandberg

2017-04-07 @ 19:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0