Dag 44. Mina vänner är här!

Hej! Nu är mina vänner här. Jag var och hämtade upp dem vid flygplatsen onsdags natt klockan 03.30. Och klockan 04.30 var vi tillbaks vid hotellet.
Patricia och Silva vid flygplatsen, De kom med Turkish Airlines.
När vi kom fram vid hotellet så var vi inte trötta och vi gick aldrig och la oss. Utan vi stannade uppe hela natten. Vi tog en strandpromenad, pratade och käkade frukost när den öppnade vid 0700.
Jag var nöjd.
Nöjd Silva.
Efter att ha käkat frukost och när solen hade gått upp ordentligt gick vi tillbaka till stranden.
Här vi. Nöjda som bara den.
På kvällen åkte vi en snabbis till en supermarket med badaje . Silva och Patricia tyckte det var skit spännande och roligt att åka tuktuk.
Idag morse tog vi lite sovmorgon eftersom vi inte har sovit på ett dygn. Vi var typ sist vid frukosten men fick i oss en massa gott ändå.
Dröm frukost.
Idag är vi på stranden igen. Solar och badar och har det gott. Vi njuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0