Dag 36 Onsdag Mbagala

Hej på er! Här rullar det på bra. Jag är frisk igen. Har varit lite fullt upp de senaste dagarna. Möten, ärenden trafik kaos ,you name it. Jag ser att några har gjort beställningar av topparna, vad kul. Glad jag blir. Och det kommer mer. Inte bara kläder. Samarbetar också med en Masai för att tillverka ditt och datt. Resten får ni veta sen.
Ikväll har jag och mammsen haft grillkväll/tjejkväll;)
Gissa vad vi grillade.....katten ......Näää kött såklart;)
Härligt att komma igång med träningen igen efter sjukan. Idag har jag lämnat in tyg till Fundin som ska sy ett par byxor som jag har designat. Ska bli spännande att se sen. Jaa folkens här är klockan snart 23. Och här går tuppen upp klockan 0600 och det är min väckarklocka. God natt Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0