Dag 29 Tisdag (sjuk)

Hej! Jaja sjuk ska man väl också bli medans man är här. Idag är det lite värre än igår. Men blir det värre imorgon drar jag in till sjukan. Kan ju vara Malaria. Jag är febrig har huvudvärk och ont i halsen. Det kan ju vara en vanlig förskylning med. Får hoppas på det bästa.
Försöker mest att sova men det är ju så tråkigt.
Jag är både rastlös och orkeslös. Läsning ur den fantastiska boken Mitt i Afrika är en räddning just nu.
Också passar jag på att läsa in manus som verkligen gör mig glad medans jag ligger här och tycker synd om mig själv. Mamma är och handlar mat som hon ska laga senare. Nu ska jag försöka att sova lite till och förhoppningsvis vaknar jag pigg och glad. KRAMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0