Dag 26 Mbagala (Bara mamma och jag)

Hej! Nu är det bara mamma och jag i huset. Igår lämnade vi av Keisha till Brain trust school. Och där ska hon va ända till Juni. Det är tomt här hemma nu men åtminstone är jag glad över att Keisha få gå i skolan.
Klass 4. Nu kör vi..En glad Keisha och en stolt Erica.
I förrgår var det storshoppning inför skolstart.
Blev sugen att grilla kyckling i olja häromdagen. Så gör de flesta här i Mbagala och jag blev sugen att göra likadant. Gott blev det. Idag ska jag ha en lugn Lördag. Bara ha en heldag hemma och njuta av värmen, lugnet, känna lukten av ankskit mm. Bara mysigt. Det är ju en dag imorgon og. Trevlig lördag Kram kram

Kommentarer
Postat av: annika laursen

Hej min supersnygga brorsdotter;). Det är faktiskt kul att få följa dig här på bloggen. Njut och vi önskar dig ett lyckosamt, roligt och framgångsrikt år. Kram fam Laursén

Svar: Tja underbara faster. Vad roligt att höra. Jag ska försöka skriva bättre till nästa gång. ;) Tack det önskar jag er med. Kram kram
Erica

2015-01-10 @ 14:35:39
URL: http://mpenzy.blogg.se
Postat av: annika laursen

Hej igen! Det blev fel ord i förra inlägget. Det ska vara fantastiskt kul istället blev det faktiskt kul. Sorry! Kram annika

Svar: ;)
Erica

2015-01-10 @ 14:39:18
URL: http://mpenzy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0