Nya tag!

Hej folkens! Tillbaks till Sverige. Folk frågar hur det känns att vara tillbaka och jag svara bara både bra och dåligt. Jag saknar Tanzania redan. Men det är skönt att komma hem och jobba lite igen och spara. Sedan resa tillbaka igen. Ni som har följt med i bloggen undrar säkert hur bygget med kiosken gick. Och jag kan tala om att huset är uppe. Väggar, tack och dörr. På grund av ett stop mitt i bygget så hann vi inte mer. Men det som återstår är järngaller som ska läggas på muren mot väggen. Om ni kan förstå. Kunderna ska handla utifrån och mellan kunderna och säljaren ska det vara ett järngaller. Sedan ska det byggas en gate när man ska stänga igen butiken. Hoppas ni fattar.
Men fick en hälsning av mamma att nu har järngallret satts på plats och hon ska skicka bild snarast. Om hon nu lyckas med det. Men det var iallafall skönt att höra det. Nu återstår bara färg, hyllor som ska sättas på väggen, licens för butiken och varor. Får nog bli tills jag reser tillbaka. Inom snarast framtid.
Seleman sätter dit dörren.
En annan sak jag längtar efter är dessa underbara vänner. Här är vi samlade innan jag reste.
Mest av allt så saknar jag min pratsprudlande mamma och lilla Keisha.
Men nu är man hemma och tar nya tag. Har redan börja jobba på H&M och det känns ganska bra. Idag är man ledig och passade på att laga hemlagad juice. Färskt och inga konstiga tillsatser.
Första på bilden innehåller dessa råvaror. Se så coolt hallonen fördelar sig.
Andra bilden innehåller dessa råvaror. Kan kalla det Morgon kick. The reality is back. Tar en dag i taget tills det är dags att resa igen. Nu ska jag äta mat och dricka min Spenat och hallon juice. Ta hand om er KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0