Feb. 02, 2014

Hej! oj vad jag har det bra här i Göteborg. Och jag har hunnit träffa några av mina gamla vänner och det har vart fantastiskt.


Här tar vi fika med Elsa på fredagen.



och här träffar vi Diana igår kväll på en bar. Vi tar ett par drinkar och pratar om allt och ingenting. Det är det som är
så trevligt med att träffa gamla vänner. Man har ju så mycket att prata om.


åhh och att få umgås med den här skatten är så värt allt. Lillsyrran har skämt bort mig och gett mig en massa ny energi och kraft. love love love...



Idag har vi sprungit trappen. 10 varv. och nu är det värt att bara sitta och slappa. Men först ska vi äta tacos. Nu ropar hon att det är klart. Maaat.

Ha en fin Söndag. kram kram från Göteborg.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0