Oct. 25, 2013

Hej.! Min fredag är lugn och stilsam. Jag ska snart lägga mig och läsa ut en bok. Det är sjukt spännande. Man vill inte läsa ut den. Idag har jag tvättat och städat. Sedan drog jag till gymmet och körde lite armar. Jag provade på med ett crossfit pass, fy vad jobbigt det var. Tänkte börja och prova på den här crossfit metoden.



min snart klar lästa bok.



kan ju berätta lite om hur det gick på föredraget igår. Det gick bättre än vad jag hade tänkt mig. Och publiken gillade det. Jag fick lite presenthanddukar sålt och folket var verkligen omtänksamma. Det var en ära att få dela med mig av min historia. love it.



Det var också lite underhållning med indisk dans och capoueira. Jätteduktiga dansare. Blev lite sugen att prova på samba dans. Kanske drar till Örebro någon dag och provar på capoueira:) Älskar att prova på nya saker.

Imorgon ska jag jobba på tatueringsmässan i Örebro. Vid kulturhuset. Ny miljö nya människor det kommer bli kul. Men jag ska inte tatuera mig men det kommer nog andra att göra.

Nu vill jag läsa min bok vi hörs kram kram och trevlig fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0