London 30/10-4/11

Hej bloggen!
 
Här är allt bara bra. Har jobbat idag från klockan 7, gick alltså upp vid 0450. Jag fick jobba över till 14.00 istället för 11.30. Tyvärr så  går det inga bussar hem till kumla vid den tiden, så jag fick krångla med att först åka till Örebro. Därifrån ta tåget snabbt tillbaka till Kumla och sedan ta bussen från kumla till min gata. Massa krångel för att kunna ta sig hem. Hatar kumla bussen. Borde gå fler bussar.
 
Nog med min frustration. Jag var ju i London för inte allt för länge sedan. Det var trevligt. Fick träffa vännen som har bosatts sig i London och vi fick fira min bästa väns födelsedag i London.
 
Tänkte att bilderna skulle få tala för sig självt...
 
 
Tänkte jag skulle passa på att ringa prins Harry och berätta att jag nu var i London och om han ville träffas;)
Dessa två fantastiska paret kan verkligen promenera i Londons gater...det hittade överallt med hjälp av telefonen. Här sitter vi och väntar in vår FISH and CHIPS. Jag var inget fan av Fish and chips, men fick i mig några bitar.
Det bästa med att promenera i timmar är att man få se och uppleva så mycket mer.
 
Vi var och besökte ett av Londons dramatiska skola. RADA. Jag gick in och pratade lite med receptionisten om skolan. Men mer info kunde jag hitta på deras hemsida.
Very good.
Det blev också ett Halloween firande i London;)
Hunden Alfred blev klart snyggast med hans mysiga baby mage.
Med hårt festande och med läskiga brudar överallt så blir man sömning till slut....Här har han somnat i mitt knä, så gulligull.
Kvällens par Henrik och Kingdao. Här drog vi ut till en nattklubb som hade maskeradfest. Det var kanonfullt med folk.  Hulken var där.
DÄR har vi HULKEN...
Bunny girl on the scene...
 
Visst har hon till vänster en grym sminkning...det tog 3 timmar att måla dit det . själv.!
Någon som ville komma upp!? lilla Alfred.
 
Till sist vill jag gratulera denna vän på sina 25 års dag. Det var ett ära att vara en del av din stora dag. Hoppas vi är vänner i 25 år till då vi kan fira din 50 årsdag;)
Tack för mig folkens...
Nu är det bara 12 dagar kvar tills jag reser till Tanzania<3<3
 
God natt!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0