Galen helg;)

Tjena!
 
Då var den underbara helgen över. Idag är det slappmåndag;). Men jag har tvättat och städat efter den festliga helgen som jag hade. Jag bjöd alla mina på en liten för tidigt födelsedagsfest. Fyller ju inte förens nästa vecka:)
Jag bjöd på massa grillmat och jag uppskattar verkligen att så många kunde komma. Det var kul.
 
 
Klockan 18 drar man på boxningsträning, men nu blir det chill med lite bokläsning kanske?? Men först ska jag lägga upp lite roliga bilder från min underbara galna helg;)
 
MINA BÄSTA!!!
 
Jag och Magdalena;)
 
 
Bjöd även min kompis Johan;)
 
Och den här vackra kvinnan kom ända från London för att fira;)
 
 
Och dessa vackra tjejer...Vanessa, Kingdao och Clara =)
 Patricia min gamla vän och hennes sällskap från Karlstad kom;)
Mingel bild;)
Senare landade vi på Strömpis...Och här blev det dans hela kvällen;)
PARTYYY;)
 
Efter strömpis fick vi åka LIMO;) sist jag åkte limo var när jag fyllde 21 år och nu 5 år senare får man åka igen;)
MOT Dylta bruk med helt okända människor/grabbar som hade Bachelor fest. Här är någon random brud som de också fick med sig. Jag fick med mig Vanessa och Mimmi. Det blev en sjukt spännande kväll;)
Vi blev bjudna på champange i LIMON;)
 
Tyvärr så låg Dylta bruk väldigt långt från  stan så vi fick sova där. Men det var härligt att vakna upp i den vackra gården. Här sitter vi och väntar på skjuts hem. En av grabbarna körde tillbaka oss;) Galna, bakis och trötta tjejer;)
Men det var galet kul, ser framemot fler sådana kvällar;);)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0