När man minst anar!!

God kväll!!
 
Idag har man haft en avslappningsdag. Kände att både kropp och själ behövde en dag ifrån allt.
Bara vara och sysslat med mina andra favorit hobbyn som tillexempel matlagning och läsning.
Sedan så har man spenderat lite tid med pappa som hade sin sista semesterdag idag. Imorgon ska han börjar vardagen igen.
 
Det sämsta med semester är att man ska alltid börja jobba igen;)
 
 Eftersom jag har ett sommarjobb så skippade jag att ta semester. Jag har tid att ha kul i alla fall.


 
Tillexempel när vi var vid Harge badet hela gänget. Bästa på länge;).
 
 
Glad pingla;)

När man minst anar det. Idag sökte jag spontant till en kort film på filmcafe.se. Som jag ofta gör, nästan varje dag. Hursomhelst fick svar ganska snabbt och nu ska jag på casting. Jag känner hur adrenalinet flödar mohahah...det ska bli kul.
wish me luck!
 
Nu ska jag försöka sova efter att adrenalinet har samsat sig;) Imorgon börjar jag 06.55- 11.30. vi ses på DRIVE IN!
 
God natt KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0