Det blev galet i Göteborg!!

God kväll!!
 
Snart är det läggdags. Imorgon ska man upp tidigt igen. Denna vecka har jag tre pass där jag börjar sju på morgonen.
Idag var jag så trött att jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
 
Igår reste vi hem från den galna och spontana Göteborgs resan. Jag har vart, bakis och trött sedan fredagen.
Och jag har inte återhämtat mig än. Det blir inget mer festande för mig framöver. Skit alltså.
 
 
 
Vi tog ut dessa två EJ party människor. De har inte vart ute någon gång i Göteborg sedan de flyttade dit. Det var dags för mig och Vanessa att visa hur man lever livet;.) Sebastian och lillsyrran Emma.
 
Och här har ni oss;) festpinglorna. Me and Vanessa.
 
När jag kom hem igår på förmiddag vid 11 tiden drog jag ganska snabbt iväg på castingen som skulle äga rum i Örebro. Jag hade sovit 2 timmar. Så en sak ska jag säga er, den castingen kan jag glömma att jag går vidare på. Det gick fruktansvärt dåligt. Inte ok. Jag var trött,  ofokuserad och kass. Men jag har lärt mig en läxa. VAR ALLLTID GOD FÖRBEREDD . De skulle höra av sig nästa vecka. Om de nu gör det.
 
Nästa casting ska gå mycket bättre;)
 
Nu ska jag lägga mig och drömma lite innan klockan slår alarm  04.50 imorgon bitti.
 
God natt på er!!
 
Göteborg<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0