Dag 45 Tisdag

OJOJ en vecka utan blogg. Jag har haft problem med internet och ström på datorn. Ni undrar säkert hur det är med mig. Jo allt är bara bra,mycket som står på. Bygget med huset är nu iallfall klart. Och allt blev bättre än annat.
Nu fattas det bara rinnande vatten och möbler. Sakta med säker så har jag råd med det också snart.
 
 
 
Här är vardagsrummet=) Här ligger vi om kvällarna och pratar skit.
 
Förutom bygget och mamma så träffar jag min barndomsvän Addy och hennes vänner. Hon har fått in på att vi ska sjunga en låt,som hon och hennes kompis har skrivit. Jag sjunga.???!! Får väl se hur det går.
 
Det var första gången jag var inne i en riktig musikstudio.
Men vi ser iallfall vackra ut när vi sjunger;)
 
'
Addy sjunger the beat. Ska jag vara ärlig så kommer låten att bli riktig bra;)
 

 
 
 Idag Onsdag så är jag hemma i Mbagala. Har ett bygge kvar att genomföra och det är ett förvarings hus. Där mamma kan ha saker som inte får plats i huset.
 
Hon fick välja mellan det eller riktig ström i huset. Men hon valde ett förvarningshus. Ström kan hon fixa senare.
Vi har ju solström just nu.
 
Jag har nu bara en vecka kvar innan jag reser hem till det riktiga livet i Sverige. Undrar vad som väntar mig just nu. Vet att skaffa jobb är mitt första oro.  Men man ska väl inte dö av svält.
 
Vi får hålla tummarna. Hårt hårt hårt;)
 
Nu ska jag återgå till bygget här ute....
Vi hörs när jag kan;)
 
Kram på er!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0