Dag 31 Måndag!

Hej folkens.
 
Då är ligger man hemma och är sjuk igen. Jag är genomförskyld. Vilken otur kan man ha om man blir förskyld mitt i afrika. Idag ligger jag bara hemma och tar det lungt något som jag verkligen inte har lust till att göra.Och febern tycks inte gå ned. Om den inte går ner imorgon så blir jag tvungen att dra till sjukhuset. 
Helst så vill jag slippa det.
 
Igår söndag var jag mamma och Keisha ute och firade. Vi åt god mat och bara njöt av stunden.
Det var härligt.
 
Hahah. Mamma berättade en ganska rolig sak. När hon var ung så var hon väldigt omtyckt av vita männ.
När hon dejtade dem och de gav henne dollar sedeln så brukade hon kasta dem.
 
Vad är det här!? brukar hon säga till sig själv och sedan kasta iväg sedeln.
 
Jag såg på henne och sa, Du är dum du mamma. hhahhaah så skrattar vi=)
 

Imorgon hade jag tänkt att övernatta hos mamma för första gången. Något som jag har längtat till.
Jag får se om nätet funkar därute. Annars lägger jag upp nästa inlägg på fredag.
 
Bygget av innertak fortsätter. Bild kommer snart.
 
Vi hörs folkens.
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0