Dag 10 Onsdag.

Tjabba!
 
 Vad dagarna går fort. Är redan inne på dag 10. Men jag njuter av varje minut. Nu ligger jag inne i mitt rum och slappar lite. Jag ska snart äta mat.
 
Byggarna är här och håller fortfarande på.. Alltså, fy vilket jobb. Det är inte lätt. Men för allas bästa så hoppas jag att de hittar tillräckligt med vatten idag.
 
 
 
Jag och morsan har varit på marknaden idag och köpt lite basmat till tre familjer som inte har det så stadigt.
Det känns väldigt bra att kunna hjälpa dessa familjer i alla fall litegrann. Det ni ser här är Majsmjöl, ris, socker, te, salt och tvål.
 
Kom precis tillbaka från att ha delat ut allt detta till familjerna som har det dåligt. Jag  är väldigt berörd och omtumlad med känslor just nu.. Familjerna tackade så mycket och jag är mer än glad över att kunna hjälpa. Önskar att jag kunde göra mer.
 
Nu ska jag äta. Idag blir det böner med ris.
 
Ta hand om er kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0