Min Söndag!!

Hej bloggen!
 
kom nyss upp från ett långt bad med ljus och relax Music. Det var riktigt behövande inför den tuffa jobbvecka som väntar.
 
Lyckades hitta en badtvål som luktade otroligt gott, så den slängde jag i vattnet=)
 
 
 

Idag vaknade jag upp hos min vän V som jag har spenderat hela helgen med. Det blev en lång sovmorgon efter gårdagens film tittande.
 
Vi käkade en stor frukost/lunch och sedan drog vi till gymmet. Det blev ett kanon pass med ben och mage.
Efter träningen droppade jag V hemma  och sedan körde jag hemåt mot kumla.
 
Först svängde jag förbi mina förebilder farmor och farfar. När jag begav mig hemåt efter en timmes tid vad hungern inne. Jag lagade potatis med köttgryta. nam nam blev det.
 
Helgens utgång med alkoholfria drinkar;) Här är mina vänner Magdalena och Martin.
Efter att ha suttit ute på uteserveringen hela kvällen drog jag och V och rökte vattenpipa hos en kompis.
Vi kunde inte få en bättre lördagskväll en så;)
 

Det var det goda från min söndag och min helg. Hoppas att ni också haft en trevlig helg. Nu ska jag ta och sova imorgon är det dags att ta på sig Bauhaus kläderna igen.
 
Sov gott<3
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0