28 september!!

Jippi då var man sjuk på sin lediga helg. Jag är så rastlös att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Igår var jag hemma och inne hela dagen. Tänkte att idag skulle man gå ut och ta lite frisk luft. Och bättre blev jag inte. Nu ligger jag här i sängen igen. Huvudet sprängs snart och kroppen vill bara ut och dansa. Jag börjar se ut som en säng stomme snart. Tänkte laga mig lite äpple paj och dricka te. Hoppas att jag kan åtminstonde vara lite social ikväll. Dessutom Är jag socialsjuk idag. Men om jag fortsätter må såhär så har jag mig själv att vara social med. Älsklingen är på nattjobb om ni undrade. Nää nu blir det upp och hoppa här ska det bakas;) ha en fin helg folkens.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0