God lördag!!

Hakuna matatA!!!
 
God kväll!
 
Det blir en hemmakväll. Hade tänkt att gå ut och vara social. Men jag orkar inte längre. Det är vid dessa tillfällen man önskade man hade en vän som puschade på en och tvingade en att gå ut. Och sedan visade sig att man hade världens bästa utgång. Men den vännen befinner sig i Oslo.
 
Men man får hålla ut en stund till. Det är skönt att vara hemma också. Haft en lång arbetsdag
 
Jag ska gå och lägga mig snart. Imgorgon ska jag köra kondition med spinningcyckeln.  Jag måste bygga tillbaka min kondition. Konditionen betyder mycket för mig och det är tråkigt att jag har tappat den.
 Bra kondition = friska luftvägar;)
 
Ikväll blev det singelmat. Varma mackor med salami och lite ost. Tur att man är singel ikväl!!!!l. Min mage pallar inte ost alltså. Att jag aldrig lär mig. Men det är ju så mycket godare då.
 
Jag gillar att skämma bort mig själv när jag är själv. Det blev lite cola och lite godis åsådär. Nam nam...
 
OK!! Nu ska jag krypa ner och läsa min bok. Älskar när jag får tid med lite brainwork;)
 
HAHA
 
Vi hörs!! GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0