Två arbetsdagar KVAR!!!

God kväll!!
 
Under hela min kväll så har jag suttit och kollat jobb och har sökt till H&M två gånger. Måste ju verka lite desperat nu. Det är bara två arbetsdagar kvar.
 
Nu är biljetten bokad och på söndag flyger jag till Oslo. Mellanlandar där en natt och sedan tar jag bussen hem mot Örebro.
 
Det är lite kvar att göra här hemma. Imorgon ska jag till tippen och slänga lite saker. Och under dagen/kvällen kommer lastbilchauffören och ska hämta våra 10 kartonger. Jag hoppas verkligen att jag är hemma då, annars får jag springa hem från jobbet och lasta på sakerna.
 
Jag erkänner lite att det här kommer jag att sakna;)
 
Man blir helt andlös=)
Men Brrrrrr vad kallt det är här nu.....ucsh
 

Vi kör på morgondagen också=)
 
Kram och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0