Tre veckor kvar!!

God kväll!
 
Idag är det bara tre veckor kvar tills jag reser hem. Har nu fixat flyttlåder och har ringt till flyttgubben.
Nu ska vi bara fixa fram och fylla i tullblanketter sedan ska vi boka in körningen.
 
Allt ska vara klart när det kommer hit. Flyttmannen var väldigt klar över att han inte vill ha några krångligheter, när han väl var på plats.
 
Och det var jag klar över.
 
 
 

Nu ska jag fortsätta min kväll. Jacob har idag börjat jobba efter två veckor sjukskrivning. Det kändes genast tomt när han drog. Nu får jag spendera min kvällar med mig själv igen.
 
(Längtar till Tanzania nu)
Bara två månader kvar!!
 
De sköna, vackra, varma Zanzibar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0