Rörande vecka!!

God kväll!!
 
Nu är allting äntligen klart. Kartongerna är hämtade. De hämtades på Torsdagen.
Jag har packat klart resväskorna och alla andra ärenden är klara.
 
Nu sitter jag och väntar på grabbarna. Jag har en avslutningsmiddag till mina svenska killkompisar.
Jag har lagat renskav med potatis.
 
Här är våra 10 kartonger som nu är påväg till sverige-kumla=)
 
 
Jag kan inte beskriva vilken rörande vecka det har varit. Och ännu värre idag när jag lämnade ifrån mig mina jobbnycklar och kramade alla. Det var tungt.
 
Det kommer att kännas konstigt när jag inte går på jobb på måndag. Usch det här kommer nog att ta en stund att smälta in.
 

Imorgon tar jag flyget till Oslo. Nu ska jag försöka ha en trevlig sista kväll med vännerna.
Ha en fin Lördag KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0