Hålla tårarna borta!

God senkväll!!
 
Jag har precis kommit hem från avskedsmiddagen med H&M gänget.
Det var jobbigare än vad jag trodde det skulle bli. Jag kunde inte hålla tårarna borta.
 
Min vardag som jag går till varje dag kommer helt plötsligt inte vara där längre.
Det kommer att bli konstigt.
 
Men det är dags att gå vidare.
 
Kvällen var otroligt bra och jag tackar dem som kunde möta upp på denna tisdagkväll.
 
 
Jag hade förberett mitt tacktal här hemma med stark känsla. Men sen när man kommer i action brister man i tårar. Allt blev bara så känslosamt. Varför!!!
 
Önskar jag kunde ta med alla till Sverige och jobba på H&M där;)


se där!
Man fick en present. En handväska som jag kommer att bära runt med alla H&M jenetrna i;)
Ialffall med tanken.
 
Fantatsikt smart. Ni som känner mig så äger jag INTE så mycket väskor. Och tro mig den här kommer att bli använd;)
 
Tack tack tack!!!

Nu ska jag gå och lägga mig. Gott att inte kapitlet inte är helt avslutat idag. Det genstår ju tre arbetsdagar kvar
 
Vi kör på!!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0