Dubbla pass!!

God kväll!
 
Redan fredag imorgon. Det känns väldigt bra. Jobbar hela morgon dagen och på lördag.
Idag har jag jobbat från 8 till 17.30. Hade ett MRL pass klockan 08.00.
När jag klev upp imorse så tänkte jag att det kunde ju bara inte bli värre. Jag!! ska jag verkligen ha ett morgonpass?? Men passet gick bra förutom att jag fick reda på att jag måsta ta passet vid klockan 16.30 också.
 
Hon jag vikarierar för är bortrest och jag har lovat att ta hennes pass denna vecka. Så jag hade inget annat val än att ha passen. Det blev Tisdag och Torsdag. Och på Torsdagar har hon dubbla pass, den galningen.
 Idag blev det alltså dubbla pass för mig. Tror ni att jag mår bra just nu eller!? Usch.
 
Jag är helt off. Sitter vid datorn och ser knappt vad jag skriver.
Snart ska jag sätta mig vid soffan och se på LOST.
 

Hittade ingen bild att bjuda på så det blev den här roliga rekvistitan......snart befinner han sig i Sverige.
 

På tal om det. Lite ändrignar när det gäller hemresan. Min underbara pappa hittade en man som körde lastbil. Han kunde ta 10 kartonger för ett rimeligt pris och sedan köra dem tillbaks till sverige. Toppen.
 
Imorgon ska vi förhopningvis handla in kartonger och få ihop exakt 10 kartonger. Sedan är det bara att ringa den där mannen.
 
Det känns som en lättnad att slippa köra en släpvagn i hela 360 mil mitt under vintern.

Vi hörs folkens!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0