14 dagar kvar!!

God kväll!!
 
Då har vinterkräksjukan anlänt till mig. Mår verkligen inte så bra just nu.
Känner mig spyfärdig hela tiden.
 
Det kommer att bli en trevlig natt....
 

Innan det tänkte jag lägga upp ett litet söndagsinlägg.
Det är ju farsdag och alla pappor där ute måste ju hyllas.
Gratta precis min pappa på skype.
 
Han satt i sin soffa och drack sin Ripps blå som vanligt;) <3
 
 

Idag spelade Jacob sin sista Alta if match. Lite sorligt men ska bli skönt att lämna detta mörker nu.
Som sagt det är nu bara 14 dagar kvar. Sedan är det nya utmaningar som gäller.
Kanske väcka upp en gammal dröm?!!
 
"Bättre sent, än aldrig ;)

 
Idag rakade han bort mustachen. Att ge stöd till de utsatta männen där ute så har Hela Alta IF laget sparat ut mustachen i hela två vekor.
 
Såhär såg Jacob ut. Till slut blev varje kyss en ond grimars;)
Men nu är den borta och jag slipper mustachärr över hela min käft.
 
heheh

Nu ska jag gå och spy lite vi hörs.
 
God natt!!
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0