Vecka 19

Hej!

Idag har det inte varit en enkel dag. Jag ville bara lägga mig ned på golvet och inte göra ett skit på jobbet idag.
Helt meningslöst dag. Jag hatar den känslan. Jag vet att många kan ha sådana dagar ibland. Men förhopningsvis går det över.


På tal om något annat. Såg nyss ett klipp från syrien. Allt jag ser känns så overkligt men det sker.
´Man har hör ju om det på nyheterna varjedag. Men de hårdaste klippen visas ju aldrig på TV.
På youtube så visas det riktiga helvetet. Klippen ger ett mer närmande intryck hur det faktiskt är där nere. Det är obeskrivligt frutansvärt.


Tänk er ett liv utan, VAPEN OCH BOBMER. 

Mindre makt
Mindre dödsantall
Mindre rädsla

FRED PÅ JORDEN!



 Innan vapen och bomber uppfans var det bara mänskligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0