Min Söndag!

Hej på er!

Jag har haft allt för mycket att stå på dom senaste dagarna. Igår så hade jag min andra makeupkurs. Det var sju stycken tjejer. Det var fantastiskt kul och tjejerna blev förnöjda. 

 Kvällen slutade med att jag blev kvar med tjejerna och festade med dem tills vi drog ut på krogen.

En av tjejerna som var med berättade att hon var en TRILLING. Hur tufft är inte det. För första gången i mitt liv så fick jag träffa på en trilling.




Det blev lite mycket av det goda så jag vaknade upp bakis idag. Ingen härlig känsla som vanligt, men tack och lov så sker det inte så ofta.



Trots min evig långa sovmorgon så har jag lyckats få lite saker gjort här hemma. Jag har också vart och sett på fotboll. Alta IF mot ULLS SAKER KISTA. Som tyvärr vann med 1-3.
Förra hemma match var jag INTE och såg på matchen och ALTA vann med 5-0.

Alla matcher jag har sett på har de forlorat. Nästa match som är på söndag ska jag inte gå på matchen.
Om det är så att det visar sig att de vinner när jag inte är där. Då är mina tider på finnmarkshallen slut.

Får hoppas bara på att de vinner nästa match, annars så ser det inte ljust ut för våra kära killar.

KOM IGEN ALTA IF!

En stor lastbil med ett band kom in på pausen och spelade Alta IF sången.
Det var riktigt bra.


Nu ska jag se på en Söndagsfilm och sedan ska jag sova.
God natt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0