To work hard!

Hej folkens!

Fick en komentar idag om att jag jobbar för hårt. Men vad ska jag göra annars. Det finns inte mycket att göra här i alta. Att vara hemm och ta det lungt funkar inte för mig, jag blir för rastlös.



Men idag har det varit en kamp att vara på jobbet. Efter klockan 1500 fick jag huvudvärk anfall och feber. Mitt under arbetet. Istället för att gå hem pinade jag mig kvar. Jag frågade alla på jobbet om de hade huvudvärkstablett,men ingen hade. Till slut började jag fråga alla jag kände som kom in och handlade om de hade en tablett.




Och till slut fick jag napp och den fick jag. Tabletten gjorde mig matt och yr och till slut visste jag inte ens vad jag höll på med. Det var fruktansvärt.

Nu ligger jag i sängen och känner mig fortfarande dåsig. Imorgon börjar jag klockan 11. Men vi tjejer på jobbet tänkte ta en makeup och kaffe innan jobbet så jag ska vara där vid halv tio.
Ser fram emot det.


Angående lägenhet. Nej det är inga rop här inte. Imorgon får vi förhoppningsvis svar från utsickt lägenheten.
Håll tummarna.




God natt!

Kommentarer
Postat av: johanna lillasyster

Saknar er! Glöm inte att napa mitt troll <3

2012-05-05 @ 09:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0