Den negativa tjejen!

Hej!

Just nu står allting bara still. Och vi har ingen tur med oss. Vi har fortfarande inte hittat någon ny lägenhet. Alla vi hittar blir fort tagna eller så är det bara fel tidspunkt. Allting bara rasar samman. Humöret är helt noll och jag vill bara härifrån.

Och min sjuka blir inte bättre. Igår låg jag nästan i hela eftermiddagen i sängen efter söndagsträningen som tog kål på mig. Idag på jobbet var allt bara fel och jag mådde dårligt hela tiden.

Jag hoppas jag mår bättre imorgon. När jag mår topp så är allting på topp.


Jag tar en dag i taget.
Men det är mer än ibland jag vill att någon nisse rövar bort mig till ett mer livfullt ställe.....


Ja, mina dameroch herrar det var min "Fantatsiska dag"

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0