Avskedfest!

God kväll!

Nu har man gjort sig klar för fest. Ni minns Tonje, hon som blev med mig till Tanzania. Hon ska idag ha en avskedfest innan hon ska resa bort i tre månader. Hon ska bland annat besöka min kära mor i Tanzania. Sedan ska hon och en till vännina resa runt lite överallt i tre månader.

Ja, man är lite advensjuk att hon ska få träffa min mamma;). Men mamma kommer att bli så glad att få se sin vita dotter igen.
Dessutom kan Tonje förmedla att jag också är på gång på ett stort besök.


Lilla Keisha, Tonje och mamma. En dag på stranden=)


Nu väntar jag in min vän Niklas innan vi beger oss till Peppes pizza där festen kommer att hålla till.
Ha en kanon Lördag.


Har ikväll bakat en kladdkaka till min älskling som TACK för att han har hjälpt mig att laga filmen;)



kram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0