Nytt hem nytt liv!!

God kväll!
 
Igår var det den sista dagen med storstädning i den gamla lägenheten. Vi håll på till 00.30. Vi hade verkligen lust att bli färdiga så vi slapp gå dit och städa idag igen. När vi äntligen blev färdiga släpptes en tung börda i våra kroppar.
 
Ännu mer släpptes en stor börda när vi idag fick godkänt i vår städning. Det var nu ok att fytta ut från helvetet.
Det skulle bara fattas.  En ända negativ kommentar om städningen skulle jag ha brast ut om hur fruktansvärt jag faktiskt har mått i deras möggelhus.
 
Nu äntligen. Jag befinner mig ett ett möggelfritt ställe och jag har ingen hosta, inga täpta näshinnor, ingen huvudvärk. Det är helt sjukt om man tänker på det. Jag var hos läkaren förrra veckan. Han påstod att det garanterat  var möggeln som gjorde mig sjuk. Och att det absolut skulle gå över om jag flyttade därifrån.
 
Och för att få min fruktansvärda natthosta så fick jag med mig morfin medicin som smakar gammal lakris och nu är det TOTALT borta.
Tack för att jag är frisk igen.
 
De närmaste dagarna för mig är uppackning av kläder och skor som ska sättas på plats.
 Och självklart sömnåterhämtning. Det är gott och få sova ut ibland.
 
 
Städ kvinnan!
 
God natt!! hörs snart igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0