Grattis Sverige!

God kväll!

Och grattis Sverige till nationaldagen. Idag var det kramkalas med alla svenskar man såg i Alta.
Jag sitter ensam hemma och äter nötter. Imorgon börjar klockan 8 på morgonen. Och frågan är hur jag ska kunna klara av att komma upp så tidigt. Jag är så trött nuförtiden. Igår kom jag hem vid 17 tiden och somnade klockan 19. Jag känner mig fortfarande inte utvilad.



Idag var det första gången under min arbetstid på H&M jag fortfarande hade känsel på fötterna efter 6 timmar arbete. Det har vart helt dött på centrum idag. Jag ska nu erkänna att det var skönt att softa på jobb för en gång skull. Det har jag ALDRIG upplevt tidigare. Men när klockan lyckades närma sig 20.00 så lyckades två kunder förstöra all den lungna stämningen. DE KOM IN 5 minuter i 20.00 och skulle titta runt och jag var F*N tvungen att ta fram pinnen och jaga dem ut.

*Några har ingen respekt

Nu är det bedtime, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0