Flytt dagar!

Hej! Det var några dagar sedan men har inte haft någon somhelst lust att blogga om min dårliga form.
Har vart extremt sjuk de senaste veckorna.

Jag blir bara dårligare och dårligare ju mer jag befinner mig i detta hus. Vi räknar med att flytta in den nya så fort som möjligt. Kanske torsdag. Vi packar för fullt och vi har inte mycket kvar att packa.

När jag känner att jag fått min kraft tillbaka idag så ska jag börja packa ner det mesta av mina saker. Jacob är nästan klar med alla hans saker.





Ja detta fick jag syn på jobbet på fredagen när det var min födelsedag. Och en annan arbetskamrat hade också födelsedag. Så det blev ett extra firande till oss.
Och tårtan de hade köpt var kanon god.



Dagen började med en stor frukost överraskning av min kära pojkvän. Det var den bästa frukosten någonsin.
sorry om jag ser ut som ett spöke på denna bild. Men sån ser jag ut!!!



Och fler överraskningar blev det under dagen. Han kom med sju röda roser och överraskade mig på jobbet.
Jag blev väldigt överraskad. En känslig kvinna som mig älskar blommor;)



Sedan fick jag det jag önskade mig. En helt ny klocka. Den gamla har gått sönder och jag bara måste bära en klocka. Känner mig helt förlamad utan en klocka på mig.  Nu har bär jag världens finaste klockan;)

Tack Älskling! <3

Och tack PAPPA för lapparna jag fick. Dem ska användas till något bra!!



Då har man blivit 25 år gammal. Nu är jag spänd hur mina 25 åriga dagar kommer att bli.
Hoppas de blir bättre än mina sista 24 års månaderna har varit. PISSS

Jag hoppas på friska dagar med humor, glädje och nya utmaningar så som det brukar vara.


Nej folkens nu ska jag ha krafter att orka packa. Ha en fortsatt fin söndag och vi hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0