Besök till storstaden!

God kväll och god söndag!
 
Tänkte lägga upp ett snabbt inlägg eftersom det nu var en stund sedan. I helgen har jag vart i Oslo och besökt vänner och bekanta.Jag har firat Svensk midsommar och Norsk midsommar.
 
Det var skönt att komma bort från alta en stund. Och vi hoppades på att få uppleva sol och värme för en gång skull. Men den lyckan fick vi inte uppleva. Det har varit regn hela helgen.
 
Och för att göra historien lite mer irriterande så har det varit värme och sol i Alta istället. Det verkar som att jag absolut inte kommer att få uppleva nordisk sommar denna sommar.
 
Hur som helst vi har haft väldigt kul. Vi har festat och bara njutit av våra lediga dagar. Men tyvärr har det varit tidiga mornar. På grund av olika projekt som vi har vart tvungna att utföra. Och det har inte blitt tidiga kvällar heller.
 Sådan är det när man är på besök i storstaden.
 
 Jag, Aisha och Vanessa. Det var Aisha vi var på besök hos.
 
 
Efter full rullle i oslo så var det dags att resa tilbaka till Alta.
 
Imorgon blir det storstädning i den gamla lägenheten. När allt är klart är det full fokus på den nya lägenheten.
Min hosta är på bättringsvägen. Just nu är det bara sömn jag behöver.
Jag behöver ladda upp sömn energin. God natt! Hörs snart igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0