Äntligen!

Då har man flyttat ut från möggel lägenheten. Vi har flyttat hela kvällen, innan Jacob var tvungen att sticka till nattvakt. Jag ska få äran att inviga natten i den nya lägenheten.
Ligger just nu i den nya sängen i den nya lägenheten. Ni anar inte hur skönt det känns. Jag har många förväntningar nu. Den första är iallfall att jag nu ska kunna bli frisk.

Just nu är jag genomförskyld och hostar men jag ska se om en vecka. Trötthet, huvudvärk och täta näshinnor skal då vara borta.

Jag ger en vecka för återhämtning i kroppen men om det inte går över blir det läkarbesök. Något som jag helst inte vill gå till.

Har ingen bilder idag men det kommer.

Nu ska jag sova, jag är dödstrött. Det är inte lätt att flytta när man mår dårligt. Plus att man jobbat sedan klockan 8.30 imorse.

Imorgon har jag sovmorgon!!

God natt!!



6 månader med sjukdom har inte varit en saga´!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0