åhh yeha

Hej hej!

Snacka om att köra hårt. Idag har jag vart i varv sedan klockan 0600 i morse. Jobbat 8 timmar på H&M och sedan att köra MRL klockan 18.00. Efter timmen körde jag stenhård ben träning.
Nu ligger jag med träningsvärk ända upp i rygg märgen. Nu hoppas jag att jag ska kunna hålla mig frisk så jag kan komma igång med min sommarträning. Man blir så peppad när man får tillbaks energin.


 
My goal is your goal....Nej då! Jag ska inte bli så här. Men jag tror om man lurar hjärnan lite.  Så tror jag att man kan åstadkomma långt inom kroppsbyggning=).

Jag vill mest se ut som den där GULD POKALEN där nere;)

När jag får mina första riktiga Biceps så ska jag måla dem med GULD.



Imorgon blir det gymmet igen. Biceps, tricep och rygg.

God natt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0