4 JUNI!!

Hej! 4 dagar sedan sist. Vad har hänt!!? Jo väldigt mycket. Sommaren är här. Vi har skrivit kontrakt till den nya lägenheten och vi kan börja flytta in den 15 juni. JIPPI

Det är en lättnad!

Vill bara också påbörja med att gratulera min kusin Martin på sin födelsedag idag. Ett stort ´grattis till dig.
DU ÄR GULD VÄRD




Idag har det varit en lång dag. Skjutsade Jacob till flygplatsen där han skulle ta bussen till Lakselv. På grund av streik kunde de inte flyga direkt från Alta. Han ska tillsammans med en fotbollskamrat resa till Mallis imorgon den lyckosten. Fest och stoj!

 Jag kom tillbaka hem till min säng klockan 8.30. Satte alarm på 10.00. Jag somnade in gott.

Sedan hände det. Chefen från H&M ringer och frågar om jag kan börja 12 istället för 14. Min pengar skalle svarade genast ja. Men kroppen ville bara dö.

Med knappt 5 timmar sömn på grund av hostan så överlevde jag den långa dagen. Ikväll ska jag dricka host medicin som jag har köpt. Nu hoppas jag på en fridfull natt.

Så fridfullt att jag faktiskt ligger ensam i denna stora säng.

Im SO LONLEY!




Nu är det bara två månader kvart tills jag har semester=) Håll i er!!!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0