Vår nya lägenhet!

Hej folkens!!
 
Sitter här hemma och är rastlös. Jag fick gå hem tidigare från jobbet idag eftersom jag helt plötsligt var tvungen att gå hem på grund av att jag fick feber och mådde dårligt. Men innan jag går och lägger mig så tänkte jag lägga upp en snabb lägenhetsvisning bilder  för er som vill se. Vi är väldigt nöjda och vi trivs. 
 
Beklagar den dårliga bildkvalitet.
 
En liten bit av sovrummet=)
 
Här är stugan. Här kan ni se att det bara visas fotboll på tv=)
 
Stor och fräsch toalett har vi nu=)
 
Sist men inte minst min arbetsplats, här skjer dagens förvandlingar.
 
Lite stökigt fortfarande men städningen och uppackningen är inte helt klar. I helgen ska jag förhoppningsvis få iordning på allt. Nu ska jag gå lägga mig och sova.
 
Vi hörs!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0