Tisdag!

God kväll!!
 
Hoppas ni haft en fin tisdag. Min har vart helt ok. Det blev ingen MRL för mig idag. Fick en person att köra passet åt mig.Jag har tagit en träningsvila till och med söndag. Denna vecka ska jag bara äta och vila upp mig.
 
 
Jobbet är högst prio denna vecka med massor att göra inför sesongstart. Augusti närmar ju oss.
Vart tog juni och juli vägen??!!. Tiden bara rinner förbi. Just nu får tiden bara rinna så fort den vill för jag vill åka hem.
 
Vecka efter vecka, dag efter dag och innan du anar det så är dagen kommen.

Det blev ett kort och tråkigt inlägg idag. Men jag vill gå och lägga mig och läsa en bok som jag påbörjat på.
Den heter HUNDRAÅRINGEN av Jonas Jonasson.
Sist jag läste boken kunde jag inte hålla gapskrattet borta.  Så himla rolig bok.
 
God Natt på er!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Sandberg

Kom hem med dig nu =)

Krami

Svar: jag är på väg=)
Erica

2012-07-26 @ 17:12:08
URL: http://priska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0