Min Torsdag!!

Då har man äntligen landat hemma i stugan. Älsklingen lagade världens godaset mat idag. kött.
Jag är kanon mätt just nu. Snart ska vi sätta på en film och bara njuta av vår tid tillsammans ikväll.
 
 
Idag har man vart på jobbet som vanligt och efter jobbet drog jag till gymmet.  Dagens träningspass blev biceps och triceps.
Det känns så gott att börja träna på riktigt igen. Och jag känner att jag mår bara bättre och bättre. Energin är på topp.
 
 Svettiga posarn i soffan med en YT i handen. Nu är det bara en månad kvar tills jag reser hem till KUMLA.
I 2,5 vecka ska jag ha semester. Back off sweden here i come.
 
Nu ropar älsklingen från soffan.
 
- Är du klar snart!!!
 
Nu är det dags för dagens kärlek;)
 
Vi hörs. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0