Min Söndag!

Hej!
 
Min bakissöndag har varit lung och sansad. Igår drog jag och mina vänner ut och dansade Jag hade riktigt kul.
Jag tänkte lägga upp lite bilder som jag ville dela med mig av. Bilderna är tagna från mina nya kamera som jag äntligen har kunnat köpt mig. En canon G12 super shot. Äntligen kan jag påbörja ta några riktiga bilder.
 
 
 
 
 
Vanessa är klar för fest:)
 
 
Mina godinngar! Vanessa och Niklas;)
 
 
Bildena är tagna från klockan 9 imorse då jag gick hem från där jag slocknade igår natt....
Solen brände på och det var härligt. Med mina högklackade skor i handen trippade jag långsamt hem och njöt av känslan.
 
Lyckades också ha tid med att syssla med det jag ÄLSKAR . Makeup. Idag blev det en exotiskt makeup med blå och guld bronziga färger. På ögonfransarna änvände jag en guldflytande Iliner.
 
Nu när energin är tillbaka påbörjar jag min hobby igen.
 

Det var lite av det goda folkens. Jag hänger i fortfarande. Och nu är det exakt en månad kvar tills jag reser hem till Kumla.
 
Nu är det läggdags imorgon börjar jag jobba klockan 09.00.
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0