Hemmaträning!!

Hej folkens!
 
Här är det regn och kallt. Jacob fick hämta upp mig från jobbet idag på grund av så mycket regn. Därför blev det också hemmaträning för min del. Idag körde jag biceps med fria vikter.
 
Lånade Jacobs keps för jag skulle känna mig lite mer maskulin och stark.....
 
 
Där har ni styrka mina damer och herrar......hehe

Ikväll ska jag iväg och träffa några kompisar. Men det blir ingen senkväll eftersom jag ska upp och jobba imorgon. Ser inte fram emot det. Jag skulle igentligen haft fri lördag men jag måste jobba på grund av folkbrist på jobbet. Men men, mer pengar till mig=)
 
Nej, nu folkens ska jag bränna en riktig bra CD skiva sedan drar jag iväg till mina kompisar.
God kväll!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0