Fredag!!

Idag när jag vaknade såg jag upp mot himmelen. De mörka och gråa målnen som vart i alta i två veckor  nu, har börjat att sprukna upp. Glimtar av den blåa himmeln fanns där. Det kändes lite som en dröm. Vi har knappt inte sett himmeln på två vekor så ni kan nog förstå mina nerver.  Så därför blev det en glad MakeUp idag. Sunny pink.
Allt blev så bra att jag passade på att fixa håret för en gång skull. Jag körde en All in. 


Nu hör jag Jacob stå och borsta sina tänder så in i norden att det kanske är dags att borsta mina med. Det är vår "sista" kväll innan han drar på borta match imorgon bitti. Det blir en ensam helg.
I helgen tänkte jag syssla med makeup tills jag inte orkar mer.
 
Imorgon har jag min sista arbetsdag för denna vecka. NU STÅR VI PÅ!
 På söndag ska jag träna igen efter en veckas återhämtning.
 
OBS. ni som är ute och dansar ikväll, Dansa för mig med;)
 
Ha det bra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0