EN DEJT!!MED EN TJEJ;)

Hej på er!!
 
Då har man precis gjort sig klar inför kvällen. Då var det dags för ett litet blogg inlägg. Det märks att folk har tagit semester från Alta. Iallafall från träningen. Det var bara en människa på mitt pass idag. Vart är alla!!!!?
 
Jo någonstans i världen och solar sig. Men jag höll mitt pass ändå. De flesta brukar avboka hela passet när det bara är en person. Men inte jag. Vi hade världens bästa träningspass. Jag kände mig som en personlig tränare, och liksaå så sa hon det till mig. Vi fick en hel timme med trimm vad fick du??
 
Som kunden sa efter att passet var färdigt.
 
- Träning kan kosta men i efterhand känns det gratis;)
 

Vad har jag mer gjort idag?. Jo jag har jobbar såklart och efter jobbet blev det middag tillsammans med en tjejkompis. Det var år och dar jag hade en dejt med en tjej. Här går dagarna i ett att man aldrig har tid att gå på middagar.  Och när jag har tid så går jag med min glupska kille som käkar upp sin mat på 2 sekunder. Då sitter man där , munnen full av mat och försöker komma ikapp.
 
Ja tack till fler tjejmiddagar. Blir masser av dem när jag reser hem till Sverige.
 
Här sitter vi, vid centrumsgrillen.  Mitt favvorit ställe. De har godaste köttet i stan. Biff i pita beställer jag verenda gång. Och de som jobbar där har nog förstått det nu.
 
Det är jag och Jessica. En vän jag har lärt känna från en annan vän. En super trevlig tjej. Hon har många gånger kommit in och handlat hos mig på H&M. Äntligen fick vi käka middag tillsammans.
 
 
Kommer dirre från jobbet och är alldeles svettig och hungrig som ni kan se;)
 
Tack för dejten Jessica<3 det var kämpe koseligt!!
 

Nu är det i säng för mig. Har sovit 5 timmar inatt!! Så ni kan förstå hur jag mår just nu.
God natt!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0