Dansa och laga mat!

Hej mina goa läsare!
 
Nej jag är inte full, bara anmält lycklig över att denna vecka är fullfört. En ledig dag imorgon sen kör vi en vecka till och sen en vecka till. Därefter är det är det inget mer än semester. Jag har inte sett min familj  och vänner  sen i julas. Allt för länge sedan.
 
Ensam i stugan så firade jag min genomförda vecka med god mat, dans och afrikans musik.
 
Bild 1
 
waka waka ee eee ....
 
Det blev en "lugn" stund i köket idag;) 

 Maten blev att smaka bra iallfall.  Natten är snart där och jag ska nu slänga mig i soffan och se på någon b film på kanal plus. Sedan ska jag gå och lägga mig. Imorgon vill jag vakna hyfsat i god tid för att dra till gymmet. Har inte haft min fot inne där på en vecka. Jag börjar känna hur mina muskler skriker efter träning.
 
Imorgon kör vi ett hårt ben pass. Så hårt att jag inte kan gå efteråt. Det blir benböj, mark luft, utfall med stång, ben press och framsida lår i maskin. Luktar det träning för dig med imorgon,  så kör hårt.
 
Vi hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0