60 minuter sommarpass!

God kväll!
 
 
Idag har körde jag det nya sommar passet på actic. Jag höll ett 60 minuters styrkepass. Ben, rumpa, mage, rygg och armar. Det bästa är att jag körde afrikansk dans som uppvärming. Med låten JAMBO BWANA. Det var extremt kul. Dessutom lärde jag mina kunder lite swahili.  Jambo som betyder hej. 
Jag kan tänka mig att kunderna tyckte det var roligt. 
 
Jag tyckte iallafall det var jättekul.
 
Efter 60 minuters pass så är man helt färdig. När jag kom hem vara det bara mat som gällde. Slängde kycklingen i ungnen sedan var det bara att häva i sig en massa mat. Nu är jag trött och pömsig.
Det blir tidigt i säng idag på grund av att jag ska till frisören imorgon tidigt. 08.30. 
Vad är det för tid tänkte jag, men man tar det man får. 
Mina toppar ser ut som stållull så det är nog dags att besöka saxen.
 
 
Igår mina damer och herrar var jag en hulligan tillsammans med dessa fula typer. Vi hejade på  Sverige. Flickorna  F16  spelar i det svenska landslaget. Matchen vi såg på var mot frankrike. Och sverige vann med 1-0.
Duktiga tjejer. Idag spelade de i Hammarfets och tog hem den vinsten också. Hoppas de kommer långt. Hejja Sverige.
 
 
 
 
Nu är det so long bobby long!!
 
God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0