22 juli

God kväll!!
 
Hoppas ni haft en fin söndag. Jag har inte gjort mycket. Men dagens aktivitet blev att se på Jacobs fotbollsmatch som slutade 1-1.
 
Här kan ni se Jacob hålla sin markering riktigt ordentligt=)
 
 
1-1 är bättre än o-o. Alta jobbade på bra idag att det var synd att de inte höll segern hemma.  Men eftersom de inte förlorade med 0-3 som förra matchen så var Jacob nöjd med matchen idag. Så ikväll kunde vi laga pizza med ett litet leende på läpparna.
 
Nu är han iväg och jobbar nattskift och jag är en ensam kväll igen. Jag ska snart sätta på en film och sjunka ner i soffan. Imorgon är det en ny arbetsvecka. Därför är det extra viktigt att slappna av med de timmarna jag har kvar på denna söndag.
 
En bild från i fredags då jag var på väg till en suprisefest till min kompis Tonjes kusin som fyllde 20 år.
 
 

Nu har jag beställt biljetter till Sverige 15e augusti reser jag. Jag får  fjärlirar i magen av det.....=)
Saknar min familj<3
 
Vi hörs, u blir det film;)
Ta hand om er och alla runtomkring er.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0